האם אתה רוצה להיות עץ?

עץ

השבוע קראתי סיפור יפה שרציתי לשתף אותו איתכם.

לפני שנים רבות חי אדם חכם ולו ארבעה בנים, בוקר אחד החליט האב כי עליו ללמד את בניו שיעור חשוב לחיים, הוא זימן אותם אליו והורה להם ללכת לחפש עץ אגסים מיוחד שנמצא רחוק מאוד מביתם. בכדי לבצע את המשימה כפי שרצה האב היה עליהם לעמוד בשני תנאים:
"אסור לכם לצאת אל המסע יחדיו ורק כאשר יחזור הבן ראשון יצא למסע הבן השני, כשיחזור השני יצא השלישי וכן הלאה".

הבן הראשון הלך בחורף,
הבן השני באביב,
השלישי בקיץ
והרביעי בסתיו.

כשחזר הבן הרביעי ממסעו, זימן אותם האב אליו על מנת שיוכלו לתאר בפניו את העץ.
הבן הראשון אמר שהעץ היה מכוער, כפוף, ועקום.
הבן השני אמר שהעץ היה מלא בניצנים ירוקים ונראה מלא תקווה.
הבן השלישי לא הסכים לא עם הראשון ולא עם השני, הוא אמר שהעץ היה בשיא פריחתו, מלא בניחוחות מתוקים ובעיניו היה העץ הדבר הכי מלא הוד והדר שראה אי פעם.
הבן הרביעי אמר שהעץ לא היה מכוער לא מלא בניצנים ולא בשיא פריחתו, העץ היה מלא בפרי בשל, מלא חיים והגשמה.

לרגע חשבו האחים כי כל אחד מהם הגיע לעץ אחר, אך אביהם העמיד אותם על טעותם "כולכם ראיתם את אותו עץ אגס, ואכן כולכם צודקים. שלחתי אתכם בעונות שונות על מנת שתלמדו כי אין להתרשם ולשפוט עץ או אדם על פי עונה אחת. המהות הפנימית של חייכם, שהיא הנאה, שמחה ואהבה תוכל להימדד רק בסופם, כשכל העונות יסתיימו. אם תתייאשו בחורף תפסידו את התקווה של האביב, את יופיו של הקיץ ואת ההגשמה של הסתיו."

קוראים לי אורן מזרחי ואני מנטור ומאמן מתווכים ומנהלים.

כל אחד יכול לחשוב על המוסר השכל שלו מהסיפור הזה. המוסר השכל שלי הוא שלעץ אין שום יכולת להשפיע על התהליך והוא די פסיבי. 

לך ולי יש את היכולת להשפיע על האנרגיה האישית שלנו ובעקבות כך על התוצאות האישיות והעסקיות שלנו.

הבונוס הגדול ביותר, הוא ההשפעה הנוספת על מעגלים נוספים מסביבך, אתה יכול להיות השראה לאחרים ולא משנה בכלל המקום שאתה נמצא בו כרגע. השינוי יכול להתבצע די מיידית.

אם אתה מנהל משרד ואתה רוצה להשפיע על השנה הבאה שתהיה אחרת לא תרצה לפספס את השירות של בניית תוכנית עבודה למשרד תיווך. התוכנית הזאת באה לפתור 3 בעיות שחוזרות על עצמם ברוב משרדי התיווך.

הבעיה הראשונה– סוכנים שלא מחויבים לעשייה עקבית ובעצם מעבירים את היום בעשיית המינימום הנדרש.

הבעיה השנייה– סוכנים שלא רושמים בתוכנה את המוכרים והקונים שדיברו איתם ולך כמנהל משרד אין מעקב.

הבעיה השלישית-שאתה כמנהל משרד אין לך מושג אמיתי למעט תחושה והרגשה, מה באמת קרה במשרד שלך השבוע ואיך התוצאות בהתאם למה שאתה מצפה. האם היו יותר טלפונים משבוע שעבר? האם הסוכנים עשו יותר פגישות משבוע שעבר? איזה סוג פגישות? עם מוכרים או עם קונים? כמה פגישות הם צריכים לעשות כדי שתעמוד ביעד שקבעת?

דרך אגב גם אם אתה מתווך עצמאי או מתווך ברשת ואין לך מידע כזה על עצמך אתה מפספס משהו מאוד חשוב, כדאי לך לקבוע לעצמך יעד אישי ותכנית ברורה איך להשיג אותו.

בניתי את התוכנית עבודה כדי שתיתן מענה לשלושת הבעיות האלו, והיא אכן עובדת בשטח מהריקושטים שאני מקבל.

אם גם אתם רוצים להטמיע תהליכים שיגדילו את ההכנסות שלכם כבר השנה הירשמו לשיחת ייעוץ ללא עלות בלינק הזה https://bit.ly/32CqD4q

רוצים להכשיר את עצמכם או את הסוכנים שלכם?

  1. קורס דיגיטלי למנהלי משרדים "איך להכניס לפחות 1,000,000 ₪ מהסוכנים במשרד שלך"

לפרטים נוספים https://bit.ly/3monRaZ

  1. קורס דיגיטלי "איך להשיג בלעדיות ולמכור נכס ב-90 יום בלבד"

לפרטים נוספים https://bit.ly/31OBcCk

  1. קורס "איך להפוך מתעניין לקונה וכסף בבנק"

לפרטים נוספים https://bit.ly/2Gd8OBl

לרכישת חבילת קורסים בהנחה

צרו קשר בטלפון 054-4340361

תגובות פייסבוק

תגובות פייסבוק

0 תגובות

שלח תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

0537933313⁩ 0537933313⁩ תרימו טלפון: 0537933313⁩