Success Starts Here Freeway Style Desert Landscape

היי קוראים לי אורן מזרחי ואני מנטור ומאמן מתווכים ומנהלים.

היום כשאני מלווה משרדים ומתווכים, אני שומע כל הזמן על הקושי המתגבר בגיוס בבלעדיות, זה נראה כאילו כל שנה זה קשה יותר, האמת שלפי דעתי כל מי שימשיך בשיטות הישנות, ימשיך לחוות קושי, אלא א"כ יעשה מחשב מסלול מחדש, הכתבה הזאת באה להסביר איך שיטת השיווק השתנתה ואיך זה יקל עליכם לגייס בלעדיות. 

רציתי להתחיל הפעם בסיפור- לפני כ6 שנים, כשהייתי זכיין באנגלו סכסון ראש העין, התמודדתי עם סיטואציה שפתאום צצו מלא משרדי תיווך בעיר, כל מי ששמע על הרחבת העיר בעוד 15,000 משפחות, רצה להצטרף לחגיגה ופשוט הקים משרד תיווך, חלקם גם התחילו בשיווק אגרסיבי שהמסר שלו היה "אנחנו לא לוקחים עמלת תיווך מהמוכר".

 חוויתי ירידה משמעותית באנרגיה של הסוכנים במשרד וכתוצאה מכך גם בהכנסות. אני זוכר שהייתי מאוד מתוסכל וחשבתי להילחם מולם בזירת המחיר, על ידי מבצעים של "ללא עמלת תיווך מהמוכר" וכו.

בעקבות התסכול החלטתי להצטרף למעגל של בעלי עסקים שמתייעצים פעם בשבוע לגבי העסק שלהם.

כשהצגתי את התסכול שלי ואת המצב החדש שבו אני מתמודד במשרד, אחד מבעלי העסקים שהשתתף בפעילות הזאת, היה עו"ד, והוא אמר לי משפט חכם אתה חייב לבדל את עצמך מכל המתווכים האחרים, בנתינת ערך ומידע למוכרים וקונים, דרך כתבות מקצועיות.

פניתי לעיתון המקומי וביקשתי מהם לרשום כתבה שנותנת מידע למוכרי וקוני דירה. התחייבתי לעצמי לעשות כתבה כל שבוע ומאז שנים הייתי כותב כל שבוע כתבה, בנושאים שונים בענף הנדלן בכלל והתיווך בפרט.

אני מאמין, שעבודה עם מוכרים נבנית על תהליך של בניית מערכת יחסים עם לקוחות, זה נבנה במספר שלבים.

השלבים הם: תנועה -המרה-קהילה-מכירה.

השלב הראשון-תנועה– מטרתו שיכירו את השם שלכם דרך תנועה שאתם עושים, פעילויות שיווקיות, סרטוני וידאו, כתבות מקצועיות, כנסים, פגישות ראשונות עם מוכרים ועוד.

השלב השני בתהליך הוא המרה– מטרתו להמיר את המתעניינים ללקוחות פוטנציאלים , דרך מידע וערך שתתנו להם, שמתאים לצרכים שלהם.

השלב הבא הוא בניית קהילה של לקוחות פוטנציאלים, שאוהבת לקרוא את התוכן שלכם ומתחברת לעשייה שלכם ורק אח"כ כאשר רף האמון עולה, מגיע השלב של המכירה.

תנסו לדמיין מצב שאתם הולכים למוכר שקרא את החומר שלכם, עוקב אחריכם בפייסבוק, נהנה לקרוא את המאמרים שלכם ומתרשם לטובה.

איך תיראה הפגישה הראשונה אתו? האם הוא יתייחס אליכם בזלזול? האם הוא לא יבין את הערך שאתם נותנים לו?

זה שינה לגמרי את מקומי כאוטוריטה בתחום הנדל"ן בראש העין, מה שקרה עם הזמן הפכתי לסוג של סלב מקומי, עם אלפי אנשים שקוראים את המדור שלי כל שבוע.    (עד היום רוב המאמרים שלי מפוזרים באינטרנט).

יעידו המתחרים שלי שהמשכתי להתעקש על 2% מהמוכרים. שיניתי את התפיסה שלי מתפיסה של מלחמה על מחיר, למלחמה על ערך.

דרך אגב זה הרבה יותר כיף לעבוד בצורה הזאת מאשר כל הזמן להוריד מחיר ולהגיע למצב שאפילו להתפרנס, נהיה לא פשוט.

תשקיעו את הזמן שלכם בבניית המשפך הזה, כדי לייצר באזזזז סביב השם שלכם.

כך זה עובד היום בכל התחומים וכך זה עובד גם בתיווך.

ככה גם תיצרו בידול אישי, שכ"כ נצרך לעבודה כמתווכים, אף אחד לא יוכל לחקות את הכתבות שלכם, או את סרטוני הוידאו שלכם.

קודם כל תיתנו ערך ורק אח"כ תקבלו פניות, וכך לא תגיעו לפגישות ללא הכרות כלל.

 

אם גם אתם רוצים להטמיע תהליכים שיגדילו את ההכנסות שלכם כבר השנה הירשמו לשיחת ייעוץ ללא עלות בלינק הזה https://bit.ly/32CqD4q

רוצים להכשיר את עצמכם או את הסוכנים שלכם?

  1. קורס דיגיטלי למנהלי משרדים "איך להכניס לפחות 1,000,000 ₪ מהסוכנים במשרד שלך"

לפרטים נוספים https://bit.ly/3monRaZ

  1. קורס דיגיטלי "איך להשיג בלעדיות ולמכור נכס ב-90 יום בלבד"

לפרטים נוספים https://bit.ly/31OBcCk

  1. קורס "איך להפוך מתעניין לקונה וכסף בבנק"

לפרטים נוספים https://bit.ly/2Gd8OBl

לרכישת חבילת קורסים בהנחה

צרו קשר בטלפון 054-4340361

0537933313⁩ 0537933313⁩ תרימו טלפון: 0537933313⁩