1כסף

היי אני אורן מזרחי ואני מנטור ומאמן מתווכים ומנהלים.

הרבה פעמים אני נשאל "בעידן של היום, יש כ"כ הרבה אמצעי פרסום כולל: פייסבוק וגוגל ויד 2 ועיתונים ארציים ועיתונים מקומיים ופליירים ושלטים וכתבות ועוד אפשרויות רבות, אז איך מחליטים איפה לפרסם?" זו השאלה שהכתבה הזאת באה לפתור. 

אחד האבסורדים הכי גדולים במשרד תיווך, זה העובדה שאנחנו משקיעים סכומים גדולים כל חודש בפרסום, אבל מצד שני אין לנו מושג מה התוצאה של כל פרסום שעשינו.

 כאשר אני שואל, משרדים רבים שאני בקשר איתם, כמה עולה לכם הפרסום לחודש? פה התשובה בד"כ ברורה, אבל כשאני שואל וכמה טלפונים אתם מקבלים מכל אמצעי פרסום? פה מתחיל להיות גמגומים. אני מגלה שאין מעקב אחרי הלידים, הם לא יודעים כמה עלה להם כל מתעניין, חלקם יודעים מאוד בגדול, מאיפה מגיעים הכי הרבה פניות, אבל תסכימו איתי שכשאנחנו מוציאים כ"כ הרבה כסף על פרסום, מאוד חשוב לנו לדעת מה התוצאה שלו בדיוק ולא רק לפי הרגשה.

סתם בשביל ההמחשה, אם הייתי מבקש ממך לתת לי 100 שח ואז הייתי קורע אותם למול פניך המשתאות, איך היית מגיב? אז למה אתה זורק לפח עשרות שטרות של 100 שח כל חודש?

הבעיה השנייה והלא פחות קשה שהרבה פניות נעלמות, פשוט ככה, בגלל שאתם או הסוכנים שלכם לא יכולים לענות כרגע, או בגלל שהייתם בפגישה או באמצע אוכל או בשיחת טלפון. אתם מבינים שיכול להיות שהרגע זרקתם 300 ש"ח לפח. הלקוחות ידועים היום כחסרי סבלנות ורובם לא יתקשרו פעם נוספת, אלא א"כ יש לכם בתים במחירי שחיטה ואז ירדפו אחריכם בכל מקרה. 

בנוסף כאשר אני אומר לבעל משרד להוריד את הפרסום באחד העיתונים, הוא נבהל וממש מפחד להפסיק את הפרסום, שרץ כבר שנים, מה יחשבו הלקוחות? הוא שואל. ואני שואל מה אתם חושבים על זה שאתם משלמים כ"כ הרבה כסף ואין לכם מושג אם זה שווה לכם.

טוב, אז אחרי שהבנו את האבסורד אתם בטח שואלים אז איך ניתן לדעת כמה עולה לי כל ליד?

החישוב הוא פשוט ומתבצע כך: מחלקים את הסכום החודשי ששילמתם על כל אחד מהפרסומים בכמות הפניות שקיבלתם ממנו.

לדוגמא: אם העיתון המקומי עולה לכם 3000 ש"ח בחודש והוא מביא 10 פניות לחודש, אז כל ליד עלה לכם 300 ש"ח. אם פרסום אחר עולה לכם 1000 ש"ח ומביא 10 פניות, אז עלות ליד היא 100 ש"ח. 

הבדיקה היא לא רק איזה פרסום עובד אלא גם כמה זה עולה לך. ואז עושים השוואה בין מספר אפשרויות ובוחרים את הכלי הכי אפקטיבי עבורך במחיר הכי נמוך. 

ישנם משרדים רבים שאין להם מעקב אחרי מי התקשר ומאיפה וכך אין להם מושג כמה עלה להם כל ליד. ישנם 2 פתרונות לכך.

הפתרון הראשון-ידני: כל מי שאחראי על מענה לטלפון שישאל את הלקוח, איך הגעת אלינו? את התשובות חייבים לעדכן במקום מסודר, או בתוכנה תחת מקור הגעה, או בדף נפרד שנמצא במקום מסוים שכולם מעודכנים עליו.  פעם בחודש מנהל המשרד או המזכירה תבדוק את כל הפניות שהתקשרו החודש למשרד ומאיפה כל פניה הגיע, רק ככה תוכלו לדעת את העלות האמיתית של כל ליד ולקבל החלטה על אמצעי הפרסום. 

הפתרון השני-טכנולוגי : ישנה חברה שבודקת את כל הפרסומים שלכם ונותנת לכם משוב מדוייק עד רמת הליד, כמה פניות הגיעו מכל צורת פרסום כולל שלטים שלכם. העלות היא נמוכה מאוד בין עשרות שקלים לחודש למשרד קטן ועד מאות שקלים בודדים למשרדים גדולים. 

כחלק מזה שאני כל הזמן מחפש תוכנות שנותנות ערך למשרדי תיווך, גיליתי את חברת פייקול, שנותנת פתרון טכנולוגי ומדהים למשרדי תיווך. אני לא מרוויח מזה כלום, רק את התודה שלכם שחסכתי לכם המון כסף.

הטלפון שם 072-3902200 ולמנהלת שיווק שישבתי איתה קוראים רעות. כדאי לכם לדבר איתם כי יש להם שירות מותאם למשרדי תיווך שלא רק נותן מידע מדוייק מאיזה פרסום הגיע כל ליד, אלא גם דואג שכל מי שיתקשר בכל אחד מהדרכים, נשמר בקובץ אחיד ומסודר גם אם אתם בפגישה או באוכל ואתם מקבלים עדכון יומי על המתקשרים למעקב ובקרה שלכם. 

 

 

אם גם אתם רוצים להטמיע תהליכים שיגדילו את ההכנסות שלכם כבר השנה הירשמו לשיחת ייעוץ ללא עלות בלינק הזה https://bit.ly/32CqD4q

רוצים להכשיר את עצמכם או את הסוכנים שלכם?

  1. קורס דיגיטלי למנהלי משרדים "איך להכניס לפחות 1,000,000 ₪ מהסוכנים במשרד שלך"

לפרטים נוספים https://bit.ly/3monRaZ

  1. קורס דיגיטלי "איך להשיג בלעדיות ולמכור נכס ב-90 יום בלבד"

לפרטים נוספים https://bit.ly/31OBcCk

  1. קורס "איך להפוך מתעניין לקונה וכסף בבנק"

לפרטים נוספים https://bit.ly/2Gd8OBl

לרכישת חבילת קורסים בהנחה

צרו קשר בטלפון 054-4340361

0537933313⁩ 0537933313⁩ תרימו טלפון: 0537933313⁩