אבחון מתווך עצמאי אבחון מתווך עצמאי בחן את עצמך האם אתה מנהל את העסק שלך או שהוא מנהל אותך? מהו שמך? האם יש לך משרד פיזי שמתאים לקבלת לקוחות בחר.י עכשיו: כן לא האם יש לך פרסום פעיל ב: (אפשר לבחור כמה) בחר.י עכשיו: יד 2 מדלן אתר אישי פייסבוק אישי פייסבוק עסקי אינסטגרם רשימת תפוצה במייל רשימת תפוצה בוואטסאפ עיתון מקומי עיתון חרדי אחר כמה שנים העסק קיים ? בחר.י עכשיו: עד שנה שנה עד 3 שנים שלוש שנים עד חמש שנים חמש שנים עד עשר שנים עשר שנים ומעלה האם אתה רוצה להתפתח למשרד עם סוכנים? בחר.י עכשיו: כן לא, הכי כיף לבד לא יודע כרגע האם אתה מגייס נכסים בבלעדיות בצורה שיטתית? בחר.י עכשיו: כן לא זורם האם אתה יודע מה הסטטיסטיקות שלך לגיוס בלעדיות ולמכירה שלהם? בחר.י עכשיו: כן לא אף פעם לא בדקתי האם אתה יודע מה הסטטיסטיקות שלך לסגירת עסקה מתוך מספר קונים? בחר.י עכשיו: כן לא אף פעם לא בדקתי האם יש מזכירה במשרד? בחר.י עכשיו: כן לא חצי משרה רוצה לגייס מה ממוצע ההכנסה מעסקה ברוטו למשרד בחר.י עכשיו: עד 20,000 20,000-40,000 40,000-60,000 60,000-80,000 80,000-100,000 100,000-120,000 120,000 ומעלה איך אתה מגדיר את ניהול סדר היום שלך (מ 1-10 ) בחר.י עכשיו: 1-3 4-6 7-10 האם יש לך בידול ברור מול שאר המתווכים באיזור בחר.י עכשיו: כן , יש לי בידול ברור לא, אני כמו כולם הלוואי והיה לי, לא יודע איך עושים את זה האם יש לך יעד כספי שנתי ברור וכתוב בחר.י עכשיו: כן לא הם יודעים בגדול אבל לא בדיוק האם היעד הכספי נגזר לפעולות מדוייקות שבועיות וחודשיות? בחר.י עכשיו: כן לא הם יודעים בערך האם אתה עושה בקרה שבועית\חודשית אחרי היעדים? בחר.י עכשיו: כן לא זורם כמה מוכרים פונים אליך בחודש בחר.י עכשיו: לא פונים מוכרים 1-5 5 -10 10 ומעלה כמה עלויות השיווק והפרסום בחודש בממוצע בחר.י עכשיו: עד 3000 שח 3000-5000 5000-10000 מעל 10,000 ש"ח האם יש לך שיטת עבודה ברורה וכתובה במשרד לעבודה עם מוכרים בחר.י עכשיו: יש שיטה כתובה וברורה יש שיטה בגדול אבל לא כתובה אין שיטה בכלל האם יש לך שיטת עבודה ברורה וכתובה במשרד לעבודה עם קונים בחר.י עכשיו: יש שיטה כתובה וברורה יש שיטה בגדול אבל לא כתובה אין שיטה בכלל האם אתם עובדים עם תוכנת לקוחות בחר.י עכשיו: כן בטח לא, עובד באקסל ובדפים רוצה לעבור אבל עדיין לא עברתי אם אתם עובדים עם תוכנה, האם יש משימת המשך לכל לקוח מוכר או קונה בחר.י עכשיו: כן , לכל לקוח לא ממש מעדכנים בתוכנה האם כל לקוח שפונה אליכם טלפונית נכנס אוטומטית לתוכנה בחר.י עכשיו: כן, בטח לא, זה תלוי בסוכנים יש בקרה אבל לא אוטומטית האם יש תוכנית פרסום שנתית מתוכננת בחר.י עכשיו: כן, בטח לא, זורמים האם יש בקרה אחרי כל פעילות בנכס בבלעדיות והפרסום שלו בחר.י עכשיו: כן בטח לא, אבל בגדול יודעים לא, יש בלאגן האם יש תוכנית שיווק כתובה להציג למוכרים בחר.י עכשיו: כן , בטח לא מסבירים להם בע"פ האם אתה משאיר למוכר חומר מסודר אחרי פגישה בחר.י עכשיו: כן , בטח לא האם אתה מנהל מעקב בתוכנה אחרי מוכרים שנפגשת איתם בחר.י עכשיו: כן , בטח, כל הזמן פעם אחת לא מנהל מעקב מה הטלפון לחזרה? המייל שלך שלח אבחון