בזמן האחרון מתווכים רבים פונים אליי ושואלים אותי מה עושים כשאין טלפונים מלקוחות והם מצפים לקבל ממני טיפ שאם יעשו אותו הטלפונים יגיעו בהמוניהם וכבר לא יהיה להם שוב זמן . כנראה שהתפיסה שלהם אומרת אין זמן = אני עסוק ויש זמן = אני משועמם 

והאמת שאני מאוד אוהב את התקופות האלה מסיבה אחת פשוטה זה מחייב אותי לעצור ולעשות בקרה על עצמי ולשפר קדימה . ואני אתן פה כמה דוגמאות 

1. השוטף שוטף אותנו -רבים מאיתנו עסוקים כל היום בפעילות שוטפת של העסק: עבודה עם לקוחות, פנייה למוכרים , פרסום , מומ וכו. מתי באמת יש לנו זמן לעלות מעל העסק שלנו ולצאת מחשיבה על לקוח אחד לחשיבה על העסק ועל ההתנהלות הנכונה שלו: לחשוב על צורת העבודה שלי עם מוכרים, תהליך גיוס הנכסים שלי , מה אני עושה מצויין ואני צריך להרחיב את הפעילות בזה ובמה הייתי רוצה להשתפר? או דוגמא נוספת איפה אני מפרסם היום? וכמה עולה לי כל ליד? ואיך הייתי יכול להגדיל את האפקטיביות של הפרסום והשיווק שלי? איך השיטה שלי בעבודה עם הקונים? מה עובד שם נכון ומה הייתי רוצה לשפר?

טוב , מקווה שזה ברור והסברתי את הנקודה. 

2. עצירה ומחשבה -רגעי השקט בעסק מאפשרים לי לעצור ולראות במה התקדמתי השנה? היכן אני עומד ביחס ליעדים שלי? אילו הזדמנויות הגיעו לפתחי ואיך אוכל למנף אותם? אילו איומים או אתגרים חדשים לא צפיתי ועכשיו אני מתחיל להתמודד איתם? 

בד"כ מחשבות מסוג זה אנחנו לא מתפנים אליהם כשאנחנו רצים ביום יום וההשפעה של החשיבה הזאת על העסק שלנו מייצרת פלאים כיוון שבאותו זמן אנחנו מסתכלים גם על היעד שקבענו לעצמנו וגם על הדרך שלנו לכיוון היעד.  

3. צמצום עלויות והגדלת הכנסות  – כדי לייצר פער חיובי בין הוצאות להכנסות צריך או להגדיל הכנסות או להקטין הוצאות והתקופות האלו זה בדיוק הזמן לעבוד על שניהם. כולנו מכירים מה קורה שאנחנו מתקשרים לספק כדי להתנתק ממנו ואז מגלים שאנחנו מקבלים הצעות שלא קיבלנו בשום דרך עד היום , אז למה לא ליצור שיחות כאלה ולהשפיע על שורת הרווח שלכם. 

4. זמן למידה- לכל אחד מאיתנו יש את הדברים שהוא חזק בהם ואת הדברים שפחות , זה הזמן להשתפר במה שאנחנו פחות חזקים בו ולהשקיע זמן וכסף כדי להשתפר בו , כל דבר שנלמד יכול לשפר את העסק שלנו משמעותית וליצר לנו מעבר להכנסה גם יצירתיות, גיוון והרחבת תפיסה, מה שחשוב לכל בעל עסק.  

אז בעצם אם רגעי השקט ככ טובים אז למה אנחנו מפחדים מהם ? 

כי אנחנו בטוחים שפחות לקוחות = פחות כסף ואף אחד לא רוצה להרוויח פחות כסף ממה שהוא מרוויח כבר (כולם רוצים להרוויח יותר), אבל המשוואה האמיתית היא פחות לקוחות = יותר פוקוס על העסק= יותר הכנסות.  

מה שאני עושה בעסק שלי וממליץ לכם לעשות בעסק שלכם, זה לעצור כל שבוע מספר שעות ולעלות מעל העסק שלכם ולראות במה אני יכול לשפר את היום יום שלי, ופעם בחודש לקחת יום לתכנון העסק שלי, מה שמפתיע שפריצות הדרך הכי גדולות של כל עסק לא מגיעות מלקוח בודד, אלא משינוי תפיסה או חשיבה מחדש ויציאה מהקופסה. אני בעצם דואג לזמנים שקטים גם אם אין כאלו

רוב המתווכים או המנהלים שאני פוגש לא הקימו עסק אלא עיסוק והראיה לזה היא העובדה שאם הם לא עובדים חודשיים העסק שלהם נעצר והם כל הזמן תלויים בעסקה כדי לשרוד, במקום להפוך להיות אוטוריטה שבכל שנה גדל הערך וההשפעה שהם נותנים לכל מי שמסביבם וכך גדלה גם ההכנסה שלהם במקביל. 

אם גם אתם רוצים להטמיע תהליכים שיגדילו את ההכנסות שלכם כבר השנה הירשמו לשיחת ייעוץ ללא עלות בלינק הזה https://bit.ly/32CqD4q

רוצים להכשיר את עצמכם או את הסוכנים שלכם?

  1. קורס דיגיטלי למנהלי משרדים "איך להכניס לפחות 1,000,000 ₪ מהסוכנים במשרד שלך"

לפרטים נוספים https://bit.ly/3monRaZ

  1. קורס דיגיטלי "איך להשיג בלעדיות ולמכור נכס ב-90 יום בלבד"

לפרטים נוספים https://bit.ly/31OBcCk

  1. קורס "איך להפוך מתעניין לקונה וכסף בבנק"

לפרטים נוספים https://bit.ly/2Gd8OBl

לרכישת חבילת קורסים בהנחה

צרו קשר בטלפון 054-4340361

 

 

0537933313⁩ 0537933313⁩ תרימו טלפון: 0537933313⁩