איך להגדיל את כמות הנכסים בבלעדיות במשרד מבלי להשקיע שקל נוסף?

תמונת נושא

היי, קוראים לי אורן מזרחי ואני מנטור ומאמן מתווכים ומנהלים.

משרדים רבים שאני בקשר איתם מזכירים את אחד האתגרים החוזרים ונשנים בתחום שלנו, שזהו גיוס נכסים בבלעדיות.

השבוע רציתי לכתוב על נקודה מאוד חשובה שקשורה לפרסום שלכם, כן כן הפרסום בעיתונים ובפליירים ובפייסבוק ועוד.

אחד הפרדוכסים הגדולים בתחום שלנו, הוא העובדה, שכל המשרדים רוצים להגדיל משמעותית את מלאי הדירות שלהם למכירה בבלעדיות, אבל מכוונים את רוב תקציב הפרסום אם לא את כולו להבאת קונים.

אני מסתכל בעיתונים ובפייסבוק ורואה פרסום של נכסים ותיאור הנכס בצורה משכנעת לקונים.

עזבו את הנקודה, שמודעות פרסום של מתווכים נראות אותו דבר ודי משעממות, על זה נכתוב בהזדמנות אחרת, אבל זה כ"כ פשוט, אם אתם רוצים להביא מוכרים תפרסמו למוכרים.

הצטרף ל מועדון המתווכים/המנהלים לקבל חשיפה ראשונית לכל שתפ או מידע שקשור לעבודה שלך.

אז לפני שאתם הולכים לשנות את הפרסומים שלכם, חשוב שתבינו שלפרסם כך "אם אתה רוצה למכור תפנה אליי" זה לא לגמרי משכנע,אני רוצה לתת לכם מספר טיפים קצת אחרים.

טיפ ראשון אחד הדברים הכי חזקים זה מכתבי תודה ממוכרים, אבל לא כאלה שכתוב בהם: "מכרתי את הדירה דרך ________ והיה סבבה (שזה בהחלט יותר טוב מכלום) , אלא כאלו שמתארים תהליך שגם מוכרים אחרים יכולים להזדהות איתו. למשל "החלטנו למכור את הנכס לבד ונתקלנו בבעיה__________ ואז פגשנו את ________ ופתאום הכל עבד חלק עד למכירת הדירה לשביעות הרצון שלנו". מוכרים אחרים שנתקלים באותה בעיה  פתאום ירצו גם לקבל את הפתרון דרככם.

את מכתבי התודה תוכלו לפרסם בפייסבוק או בעיתון במרכז העמוד ומסביב הנכסים. כמו"כ תוכלו להכין קלסר בעמדת המתנה של לקוחות עם מכתבי תודה, כדי לנצל את הזמן שהלקוחות מחכים להתרשם ממכם באופן אישי ולהתבשל לפני הפגישה איתכם. או להציג בפגישה עם מוכרים כאלו שהיו בסיטואציה בדיוק כמו שלהם ומה הם רשמו במכתב.

אם אתם לא מקבלים מכתבי תודה זה אומר שאתם לא מבקשים, תתחילו לבקש ואם לא נעים לכם, אז תשתמשו בהורדת המחיר או בהנחה לפני תשלום בהתניה שהם רושמים לכם מכתב תודה במקום, שמתאר את התהליך לפני ואחרי. תתעקשו עם חיוך, לקבל מכתב במקום גם אם יגידו לכם שהם רוצים זמן להכין אותו יפה. הסטטיסטיקה אומרת ש90 % חוזרים לחיים שלהם ושוכחים לשלוח מכתב תודה. 

טיפ שניפרסום של כל הנכסים שנמכרו בתקופה האחרונה דרככם בעיתון, עם כיתוב מודגש על כולם נמכר, ופנייה ישירות למוכרים. זה יכול להיות רשום כך: אם גם לך נמאס ממתעניינים שבאים לראות את הדירה ואז נעלמים צור קשר. אפשרות נוספת, פרסום השם של המשרד או הסוכן וסלוגן רק אם אתה באמת רוצה למכור. 

טיפ שלישי- שלטי נמכר- כשרואים את השם שלכם בשלטים שרשום עליהם "נמכר" על דירות זה מקשר את השם שלכם להצלחות, לא תרצו לפספס את זה. 

אם אתם לא מצליחים לעשות עבודה איכותית עם הלקוחות תקראו את הכתבה הזאת

טיפ רביעי – לתת ערך דרך כתבות שמיועדות למוכרים, שנותנת להם מידע עליכם או על השירות שלכם דרך סיפורים על אחרים. מוכר שיזדהה עם הסיפור ירגיש הרבה יותר בנוח לפנות אליכם.

טיפ חמישי- סריקת ברקוד במודעה שלכם שמוביל להסבר למוכרים למה כדאי להם לתת לכם לטפל בדירה בבלעדיות.

יש עוד כל מיני רעיונות, אבל אשמח שתרשמו את שלכם כאן למטה, כדי שכולנו נחכים וניעזר אחד בשני לסגירת יותר עסקאות.

רציתי לנצל את הבמה ולהודות לכל מי שמגיב, כל מי שמצטרף למועדון המתווכים/המנהלים, כל מי שמתקשר, כל מי שמאמין בי ולוקח אותי להיות חלק בליווי שלו או של המשרד שלו, אני מכין לכם הרבה דברים מעניינים לשנה הקרובה, רק תדאגו להמשיך לעקוב ולהישאר בקשר.

לקבלת תרשים זרימה חינם איך להפוך כל סיור עם קונים להצעת מחיר חמה, לחץ כאן

 

 

אם גם אתם רוצים להטמיע תהליכים שיגדילו את ההכנסות שלכם כבר השנה הירשמו לשיחת ייעוץ ללא עלות בלינק הזה https://bit.ly/32CqD4q

רוצים להכשיר את עצמכם או את הסוכנים שלכם?

  1. קורס דיגיטלי למנהלי משרדים "איך להכניס לפחות 1,000,000 ₪ מהסוכנים במשרד שלך"

לפרטים נוספים https://bit.ly/3monRaZ

  1. קורס דיגיטלי "איך להשיג בלעדיות ולמכור נכס ב-90 יום בלבד"

לפרטים נוספים https://bit.ly/31OBcCk

  1. קורס "איך להפוך מתעניין לקונה וכסף בבנק"

לפרטים נוספים https://bit.ly/2Gd8OBl

לרכישת חבילת קורסים בהנחה

צרו קשר בטלפון 054-4340361

תגובות פייסבוק

תגובות פייסבוק

2 תגובות

  1. אושרה

    שגריר טוב לקוח מרוצה שמביא ושולח לקוחות
    אני פחות מאמינה בהבלטת יתר של המכירה

    השאר תגובה
    • orenmiz1

      דבר ראשון מה יעשו החדשים שאין להם לקוחות מרוצים ודבר שני, הטיפ הזה בזמנו גרם לי להכפיל את מספר הבלעדיות במשרד , תנסי , מקסימום יצליח

      השאר תגובה

שלח תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

0537933313⁩ 0537933313⁩ תרימו טלפון: 0537933313⁩