Clock in gnarl

היי אני אורן מזרחי ואני מנטור ומאמן מתווכים ומנהלים.

בחודשים האחרונים הייתי באינטראקציה כזאת או אחרת עם מאות מתווכים ברחבי הארץ. אחד הדברים שחוזרים בשיחות או בפגישות זה הנושא של ניהול הזמן.

אני רוצה שתבינו את החשיבות, אם תנהלו את הזמן שלכם נכון תוכלו לעשות עוד עסקה אחת בחודש. 

בשונה ממה שחלקכם חושבים, אתם לא מוכרים דירות אלא מידע וזמן. מי שמוכר דירות זה רק מי ששולט במחיר של הדירה או בהחלטה האם למכור או שלא, בשני הפרמטרים האלו אתם לא מחליטים. 

ניהול זמן יכול להגיע מ 2 כיוונים שונים או מעודף זמן או מחוסר זמן.

עודף זמן מבחינתי אלו מתווכים שעובדים במשרה מלאה על אש נמוכה, יום כן יום לא, הם יותר פסיביים בעשייה שלהם ומחכים או שיגיעו אליהם לקוחות לבד או שמנהל המשרד ישלח אליהם לידים.

חוסר זמן אלו מתווכים שרצים לפגישות כל היום ולא כ"כ מתפקדים בריבוי משימות שוטפות וקבועות ביומן שלהם, הם מרגישים כאילו מישהו אחר מנהל להם את היומן ולא הם עצמם. 

אם אתם כל היום בחוסר של זמן או בעודף זמן, זה הזמן לעצור ולשאול את עצמכם את השאלות הבאות.

האם אתם מתכננים את היום שלכם מראש? האם אתם רושמים את המשימות שלכם עם תעדוף? האם אתה משאירים זמן אישי לעצמכם או רק כשייגמר כל המשימות? האם אתם רצים לכל פגישה שקובעים לכם או שאתם קובעים את הפגישות?

 

ההמלצה שלי היא קודם כל לאבחן במשך שבוע מה הפעילויות שאתם מקדישים להם זמן וכמה? בסוף השבוע תערכו סיכום של כל הפעולות. לדוגמא – טלפונים למוכרים 3 שעות , פגישות עם קונים- 4 שעות ישיבת צוות – שעתיים וכו. אני מבטיח לכם שאתם תגלו מה הזמן האמיתי נטו שבו אתם באמת עובדים והוא נמוך משמעותית מהזמן ברוטו שאתם נמצאים בעבודה. 

השלב הבא הוא לתכנן על מה אתם רוצים להוציא את הזמן שלכם למשל: אני רוצה לגייס 3 בלעדיות  בחודש לפחות, אני רוצה לצאת עם מספר קונים, אני רוצה לעשות פעילות שיווקית, רק אז תפנו לזה זמן בלו"ז שלכם כדי לעשות את הטלפונים לצורך זה ואת זמן הפגישות כדי שזה יקרה. אתם תגלו שפתאום במקום לכבות שריפות ולרוץ אחרי הזנב של עצמכם, תנהלו את הזמן שלכם בהתאם ליעדים שאותם אתם רוצים להשיג. 

המשימות שכל מתווך צריך לעשות לדעתי הם: זמן חשיבה על עסקאות והתאמת אנשים לבתים. עדכון מאגר מוכרים וקונים שלכם. ישיבות צוות, עשייה יצירתית לשיווק של עצמכם, פעילות שיווקית לאחר גיוס נכס,  זמן לקביעת פגישות מוכרים וקונים,  פגישות מוכרים ,פגישות קונים, למידה והתחדשות, עדכון ניירת ותוכנה, מו"מ, עסקאות.

השלב הבא והלא פחות חשוב זה בקרה לעשות סיכום בסוף השבוע, מה תיכננתם לעשות השבוע ומה עשיתם בפועל? לא תוכלו לשפר את העשייה שלכם בלי לעשות לעצמכם בקרה עצמית, זה דורש רק תרגול ומקצוענות שלכם. אני יודע שרבים מכם לא עושים את הבקרה הזאת, ושחלקכם חושבים שזה יותר מידי הרגשה של כלא, אבל אני חושב שלהמשיך לכבות שריפות ולתת לאחרים לנהל את היומן שלכם, זה מחיר גבוה מידי לשלם בעסק שלכם. 

אחד הדברים המהותיים שלמדתי על עצמי בניהול זמן הוא להתחיל בשעות הבוקר המוקדמות. בדרך כלל אני מכין לי תוכנית משימות שבועית במוצ"ש, וכל יום בערב מתכנן את המשימות למחר, כאשר תמיד משאיר לי זמן מרגוע לעצמי. 

תשאלו את עצמכם איזה משימה הכי חשובה היום לעסק שלי ופשוט תבצעו אותה בהתחלה, את המשימות שיותר מאתגרות אותי אני משאיר לשעות הבוקר המוקדמות, שאז אני הכי ערני, ואני יודע שאם השלמתי את המשימה הקשה יותר בתחילת היום, מפה זה רק משימות קלות יותר. כך בעצם אני יוצר מומנטום חיובי לעשייה שלי.

תדאגו לתגמל את עצמכם על הצלחות קטנות של ניהול זמן, למשל כאשר אני מסיים את המשימה הזאת אז אני אדבר עם חבר, אוכל שוקולד או כל דבר שעושה לכם טוב ואתם מחכים לו. 

הדבר האחרון ומאוד חשוב לכתבה הזאת הוא השתקת הטלפון מהתראות, קבוצות, פייסבוק וכו. אם אתם ממש מכורים, תוכלו להשתמש בזה לעשייה שלכם ולתגמל את עצמכם על כל שעה עשייה בהתאם לתוכנית שלכם, מספר דקות פייסבוק וכו. לא תאמינו כמה זמן אתם מבזבזים בעסק שלכם על שטויות שבסוף היום אתם לא מבינים איך נגמר היום ולא הספקתם כלום.

את הזמן שפתאום יתפנה לכם תשקיעו בעשייה אפקטיבית שתיתן לכם עוד עסקה אחת בחודש.

אם גם אתם רוצים להטמיע תהליכים שיגדילו את ההכנסות שלכם כבר השנה הירשמו לשיחת ייעוץ ללא עלות בלינק הזה https://bit.ly/32CqD4q

רוצים להכשיר את עצמכם או את הסוכנים שלכם?

  1. קורס דיגיטלי למנהלי משרדים "איך להכניס לפחות 1,000,000 ₪ מהסוכנים במשרד שלך"

לפרטים נוספים https://bit.ly/3monRaZ

  1. קורס דיגיטלי "איך להשיג בלעדיות ולמכור נכס ב-90 יום בלבד"

לפרטים נוספים https://bit.ly/31OBcCk

  1. קורס "איך להפוך מתעניין לקונה וכסף בבנק"

לפרטים נוספים https://bit.ly/2Gd8OBl

לרכישת חבילת קורסים בהנחה

צרו קשר בטלפון 054-4340361

0537933313⁩ 0537933313⁩ תרימו טלפון: 0537933313⁩