כמנהלים אנחנו יכולים להיות עסוקים בדברים רבים, ותמיד יש עוד מה לעשות ובדיוק בגלל זה חשוב שיהיה לך ברור, לא רק לאן אתה רוצה להגיע, אלא איך אתה גם מגיע לשם.

השלב הראשון היא לבנות תוכנית הכנסה שנתית שזהו בעצם מסמך שמגדיר כמה כסף בדיוק אתה מעוניין להכניס ברמה השנתית למשרד.

כאשר יש לך תוכנית הכנסה שנתית, תגזור ממנה את ההכנסה הרבעונית וההכנסה החודשית הרצויות. ואז תתכנן-  מה צריך לקרות בעשייה שלך, כדי שתרוויח את הסכום הזה.

תוכנית עבודה תהיה הדרך שלך להגיע לשם, תוכנית עבודה מאוד חשובה לך, גם אם אתה מנהל את המשרד, וגם אם אתה סוכן.

היא אמורה לתת לך תשובה לשאלה, מה אתה נדרש לעשות היום כדי להגיע ליעד שלך בסוף שנה, ומה כל אחד מהסוכנים שלך נדרש לעשות השבוע.

תוכנית עבודה תשנה לך את ההתייחסות מהרגשות לעובדות ומחלומות ליעד.

 תנסה לחשוב על עצמך או על הסוכנים שלך באים בבוקר למשרד חדורי מטרה לעמוד ביעד שהם קבעו בעצמם.

אני יודע שאתה סקפטי וחושב עכשיו, שאצלך זה לא יעבוד אבל זה עובד בכל תחום בחיים, זה לא המצאה לתיווך.

אין כמעט סוכן תותח, שאין לו תוכנית כתובה או ברורה. אם יש סוכן כזה, הוא יהפוך מתותח לאגדה, אם הוא יעבוד לפי תוכנית ברורה.

אז איך עושים את זה תכלס-כדי לבנות תוכנית הכנסה שנתית ולהוריד אותה לתוכנית עבודה, אתה תצטרך לענות על השאלות הבאות:

כמה כסף מכניסה עסקה ממוצעת באזור שלך? כמה נכסים בלעדיים צריכים להיות לך בשנה כדי לייצר את ההכנסה הזאת? כמה אחוז הסגירה שלך על נכסים בבלעדיות? כמה פגישות אתה צריך לעשות עם מוכרים? כמה טלפונים לייצור פגישות?  וכמה אחוזי עמלה נשאר לך בפועל?

לכל מתווך יש אחוזי המרה שונים לכל שלב, לדוגמה יש מתווך שיחס המרה שלו מטלפונים לפגישה הוא 10% וישנם מתווכים שמגיעים ל50%, זה תלוי באזור העבודה, בתחרות, במקצועיות המתווך ועוד.

הבשורה המשמחת שלא משנה היכן אתה עומד, תוכל לשפר את אחוזי ההמרה שלך ושל הסוכנים שלך כל הזמן, אם רק תהיה מודע לכך.

לדוגמא: אם סוכן שלך עושה עשרים טלפונים למוכרים, כמה פגישות יצליח לקבוע מתוכם? אם סוכן שלך קבע עשר פגישות, כמה בלעדיות יצליח לקחת מתוכם? אם סוכן שלך לקח חמש בלעדיות, כמה עסקאות יצליח לעשות מתוכם?

לאחר מכן החישוב הוא כזה: כדי למכור דירה אחת אתה תצטרך לעשות x טלפונים ו-y פגישות שמתוכם תיקח z בלעדיות ותעשה t עסקאות, בכל עסקה תרוויח m הכנסות וכך תגיע לתוכנית עבודה שנתית רבעונית וחודשית ואפילו שבועית.

דרך אגב אם אתה חדש במשרד או בתחום ועדיין לא יודע את הנתונים האלו, תקבע לפי ההיגיון ותתקן את הסטטיסטיקה תוך כדי תנועה.

אני מוכן להתחייב שאם תעשה את השינוי האחד הזה, במשרד שלך, בצורה נכונה, השנה הקרובה תיראה אחרת לגמרי מהשנה הקודמת, אל תוותר על ההזדמנות הזאת.

מנהל משרד תותח יודע את הסטטיסטיקות של המשרד שלו ושל כל סוכן בנפרד, ובונה לפיהם תוכנית עבודה שבועית מאוד ברורה. וכך היעד נמצא תמיד מול העיניים וגם איך להגיע אליו. בנוסף שיפור בכל אחד מהמדדים האלו יגדיל את יחס ההמרה ואת התוצאות הכספיות.

בכל שבוע כל סוכן מעדכן מה הוא עשה בפועל וכך יש בקרה שבועית על הפעולות שמקדמות אותו לעמוד ביעדים שלו 

בחודשים האחרונים עבדתי על תוכנית עבודה שהשתמשתי בה בעבר והפכתי אותה לתכנית עבודה ברורה ומותאמת לשנים קדימה. התוכנית בנויה מאקסל, ובתהליך הליווי שלי אני מעדכן את הנתונים של המשרד שלך ושל הסוכנים לתוך התוכנית, שממנה נגזר כמה פגישות כל אחד מהם צריך לעשות, כמה דירות מתוכם יגויסו וכמה בבלעדיות.

התוכנית נותנת לכם מסגרת מאוד ברורה של עבודה ומה בעצם נדרש לעשות מחר בבוקר. בנוסף ולא פחות חשוב היא היכולת להבין מה קורה היום, מה אתם רוצים שיקרה בשנה הקרובה ומה צריך לעשות בכל שבוע כדי שזה יקרה.

אם גם אתם רוצים להטמיע תהליכים שיגדילו את ההכנסות שלכם כבר השנה הירשמו לשיחת ייעוץ ללא עלות בלינק הזה https://bit.ly/32CqD4q

רוצים להכשיר את עצמכם או את הסוכנים שלכם?

  1. קורס דיגיטלי למנהלי משרדים "איך להכניס לפחות 1,000,000 ₪ מהסוכנים במשרד שלך"

לפרטים נוספים https://bit.ly/3monRaZ

  1. קורס דיגיטלי "איך להשיג בלעדיות ולמכור נכס ב-90 יום בלבד"

לפרטים נוספים https://bit.ly/31OBcCk

  1. קורס "איך להפוך מתעניין לקונה וכסף בבנק"

לפרטים נוספים https://bit.ly/2Gd8OBl

לרכישת חבילת קורסים בהנחה

צרו קשר בטלפון 054-4340361

0537933313⁩ 0537933313⁩ תרימו טלפון: 0537933313⁩